2005-07-18 22:23:46貓貓

英倫之旅

好開心呀~
我真係覺得自己都幾勇架
因為雖然知道其實自從london既underground俾人炸左之後
都仲係幾危險下
不過我都堅持出去行下
因為話晒第一次黎到丫ma
hahahhaaa...我第一日就一個人周圍行啦~~
我operate夜晚機去...12號凌晨12點幾係香港起飛
去到london係個邊既早上6:00左右啦...
之後我地去到hotel已經係7點幾
上到房到我瞓係張床既時間都經己係8點幾啦...
hahahhaa...不過我堅持要9:30起身
搭10:15個班shuttle bus出去Kensington行街~~~
我一個人周圍行
先買左一張zone1&2既one day pass for underground既...
好好架...搭晒所有交通工具都可以
我去到Knightsbridge就梗係去Harrods買野啦~~
不過因為我已經係summer sales既尾先去到啦~
佢而家on sales既野已經都唔係好靚啦
不過我都買左兩個medium 既pvc bag俾我媽媽同妹妹
又買左個大既bag俾自己啦~~
仲買左少少手信tim~~
之後我就去左Oxford circus去搵一條street叫做carnaby street....個度都有好多品牌架~~好似X-large咁啦~~
不過就都幾貴下架

之後就開始我去sight-seeing既行程啦~~
我先去左Buckingham Palace先~因為個度只有呢個景點丫ma~~
行完我就去搵 Westminster啦~~
因為個度有好多attractions架...有House of Parliament & Big Ben, Westminster Abbey...仲可以見到London eye tim架...不過因為我覺得上去睇...佢實在move得太慢啦
又要成₤11,都真係幾貴下...
所以我只係遠遠咁望下佢咋~~
行完Westminster,我就去Tower Hill既tube station搵 Tower of London同埋Tower Bridge啦~~仲俾我見到埋 City Hall tim~~

之後我因為要趕5:30既 shuttle返hotel啦...
點知...唉...最後都係趕唔到呀...
唉...我一個女仔..當時真係都有少少擔心
不過好彩我已經一早問定左少少information架啦~~
我就買左去Heathrow既single ticket啦~~
事實上我又唔係好清楚究竟係o係terminal 1,2,3定係terminal 4個個station出先可以搭到個d bus喎....
不過我都唯有問d staff啦~~
不過第一次問就話係terminal 4
到我要轉去terminal既時候,因為我真係唔肯定丫ma..
我就問多一次另一個staff...佢就叫我去terminal 1,2,3
最後我去到terminal 1,2,3 係出閘前,我就問check ticket個個人啦~~我要搵stand 19.佢叫我上左elevator之後 turn right就搵到架啦~~
o...thank god呀~~
不過仲未完架
我仲未知我要係咩站落車架ma...所以我就上左車之後問個driver啦~~
佢叫我唔好走開...因為好快會到..佢叫我落車~~
好好好好人呀~~
所以我勁開心同覺得自己勁好彩囉~~
返到hotel既時候...都只係7點多少少咋~~都ok啦~~

不過...唉...發生左一後小插曲
唉...個FO...副機司...一個完全唔靚仔..又唔夠高喎...
佢勁放紙仔入我房呀...
O..my god...唔得呀...
佢約我食飯喎..死都話眼瞓啦
完全對佢冇興趣囉
俾埋電話我,叫我返香港搵佢
唔好啦掛...
我梗係死都唔俾電話佢啦~~hahahhaaa...同佢講我得閒會打俾你架啦~~
yeah~~過關!