2005-07-22 23:08:04妮妮

妮妮的一天~21/7/2005~~惊水韓國燒烤=.=!~~


今日一落車就覺得好肚餓,所以就諗住去大家樂買早餐食~,點知去到門口撞到阿寶,佢就拉左我去食早餐喇~,今日姨丈係附近做野~,所以早餐同午餐都同我地一齊食~,今日係無時間發呆~,做過無停手~,夜晚媽媽約左我係尖沙咀食~,約左係地鐵站等,梗係諗住搭地鐵去啦~,點知candy話同我一齊搭巴士去~,佢叫我睇住個screen~,有個站叫”九龍公園”,咪叫媽媽係果度等囉~,點知都無既~,差唔多到總站先知~,佢自己就係太子落左~,早知就係金巴倫道落左就算~,又佢又講到咁肯定咁wo~,下次都係靠自己好d~,之後打比媽媽~,佢話我行返過去好遠~,叫我行去搭地鐵去旺角等~,我行去地鐵站都都行左十幾分鐘喇>~<~~

終於係旺角地鐵站見到我媽媽喇~,之後我地去左食韓國燒烤~,不過超惊水囉~,每位百幾~,加火Ŋ又要加錢~,加埋汽水同加一,差唔多三百蚊~,夠去酒店食”暴肥”喇~,d野食又無夠多款~,唉........,算啦~,我同媽媽都食唔多既~,我見隔籬果䒷果兩公婆係咁刷~,勁~,不過之後黃志成打黎同我講我食緊果間好似有人食物中毒~,不過都算啦~,都食得七七八八喇~,不過我隔籬果䒷果女人聽到我講之後即刻夾住舊野食呆左=.=~~,haha~~,食完之後媽媽就送我走喇~,返到去睇左陣tv+newspaper就訓喇~~