2005-07-17 15:41:52妮妮

妮妮的一天~16/7/2005~~智能身分證~


今日唔洗返工~,不過都要搭車去觀塘~,因為其他智能身分證中心都full哂~,所以就要出到去觀塘整身分證喇~,鬼叫自己之前唔book定~,今日飱飱係我生日之後既一個月~,亦都係最後一日架喇~,所以一定要今日去整喇~,出門又發現d襪~唔知哂邊>~<~~,就咁就出門口喇~~,黃志成都同埋我一齊去~,佢都要整身分證~,book左十點半~,我個籌no.係115~,黃志成係114~,比佢早我一個添>~<~~,唔知我d手指模有咩問題呢~,整個陣左右手都scan左頸多次佢都話都唔得~,左手整左十幾次之後~,佢就話整右手先睇下點~,結果右手仲唔掂~,整勁多次~,又要抹手指~,又抹個scaner~,之後又話手隻手濕~,又要睇下我d手指,整左勁多佢都唔滿意,哂皺眉頭咁>~<~~,最後整左咁多次都唔得~,佢都無法喇~,勉強話ok~,我兩隻手指公左整到變左藍色喇>~<~~,之後就影相~,第一張都ok架~,不過佢話我d陰太長>~<~,之後影身二張就麻麻懐喇~,不過算啦~,費事又要整咁多次~,之後就去等見主任~,原來見主任又係要scan手指~,幾驚又有排玩呀~,佢睇左我手指模都係哂皺眉頭,又要睇我d手指~,不過最後幾次就搞掂~

之後我地落左旺角食左~,去左食味千~,之後就去左買襪著~,跟住就行下商場~,係創興撞到我媽媽~~,成個月都無過佢喇~,估唔到會咁樣見到佢,佢搭車返元朗~,講左幾句就走左喇~,之後行多陣~,不過都無咩行既~,亦無咩想買~,三點到就走左喇~,之後返到屋企樓下見到姐姐帶左瑤瑤係大堂踏單車~,瑤瑤依家原來咁叻架喇~,向前~向後都得~,u turn仲得~,唔知佢識唔識飄移呢?哈哈~~,同佢玩左陣~,姐姐上返去煲湯~,之後林健新都返黎喇~,不過瑤瑤都未捨得走~,佢踏多兩轉之後就肯走喇~~,返到屋企hea左陣~,之後就湊瑤瑤一齊訓教教啦~,不過我訓著左~佢都未訓>~<~~,我訓到食飯~,之後就睇電視~玩電腦,跟住就繼續訓喇~~

P.S.今日旺角真係好多野派喇~,又domdom~,又紅牛~,仲全部都係女仔拎添~,
Haha~~