2005-07-16 21:33:45妮妮

妮妮的一天~15/7/2005~~


今日係happy Friday~,不過我就唔係好happy喇~,今日搵勻成間都d襪都無隻係一對~,最後唯有一隻腳著黑色~,一隻腳著紅色啦>~<~~,今日臨出門口果陣先發現自己果身連一毫子都無>~<~~,八達通又負左錢~,搭唔到巴士返工,真係好似窮到死咁~,唯有入林健新間房拎散紙搭車,之後又醒起自己會無錢食飯~,咁就佢係銀包拎左張面額最細既紙幣($100)喇~,不過之後落到去架巴士飱飱開走左~,我又搭專巴去天耀追車~,架906一直係我前面~,幾驚追唔到呀~,一落車就跑~,好彩最後都追到^_^~~,不過就跑到我索哂氣>~<~~

今日約左成班同事去食早餐~,好飽飽呀^_^~,不過就搞到食晏果陣無咩胃口~,右上天氣熱既關係~,個個無咩胃口,不過臨放工就有d肚餓喇~,放工就直接去左銀座~,同林健新佢去去左食飯~,之後佢地去左百佳買野~,我就去左seven買雜誌~,之後就自己返屋企先喇~,返到去上左陣網~,睇左陣電視~,十一點到就訓喇~,聽日就去整智能身分證喇~,不過個鼻鼻整損左>~<~~,影相唔相唔靚喇>~<~~