2005-07-15 22:35:29妮妮

妮妮的一天~13/7/2005~~東華賣旗~


今日搭梗車果陣已經見到黃大仙~彩虹~牛頭角~都有人著住東華校服賣旗~,我落車都有人叫我買架~,不過唔記得帶散紙出街~,所以我都愛莫能助>~<~~,之後買左米粉做早餐,今日唔算多野做~六點幾就走喇~,跟住就同阿寶&joes去左行零食舖,之後先搭車返屋企~,返到屋企就食飯~,不過唔係食左好多~,睇左陣電視~,之後黃志成拎返d野比我~,順手叫佢買碗仔翅比我食~,佢拎左支GUCCI香水比我~(佢係謝師宴抽中既~,都估到佢架喇,連生日禮物都無買,點會買野送比我~),不過無左個噴噴~,都用唔到~,雖然我唔用香水~,不過得物而無所用~,梗係唔知點咁>~<~~

食完半碗碗仔翅(因為姐姐食左我半碗>~<~~)之後我就去訓喇~~,終於唔洗餓住訓喇~~