2005-10-15 03:15:07TrAcY

14/10

好開心呀,14/10成日都超級開心!去halloween玩今晚

係好鬼多人,多到爆曬個隻,好采上網訂飛,唔係冇得入有可能

我今日帶肥b睇完醫生之後,好快咁番屋企放番肥b!同佢洗埋傷口

咪拿拿聲出門口去mk搵suzy囉,我遲左9個字先到

suzy係咁話我囉:d人呢冇時間觀念,搞錯呀(唉!!!我都唔想架,小白兔重要麻)

食埋野行左trendy zone一陣,thomas都放工了

搭mtr落金鐘,頂你個肺咁叉多人,打taxi就好快去到(因為果陣都係5點多d)

重未咁多人,去到ocean park攞飛先,好在上網訂飛唔係死梗今次

等阿倩同雞精先一齊入埸,但雞精先生塞車,我地入去食住m記等

嘩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

樣樣野都咁多人,排到條隊都唔知係邊,樣樣野都差唔多最小排一粒鐘

即刻唔排過左山玩機動game,都係咁多人,兩樣野玩左都排左兩個鐘about

哼!!!玩x礦飛車係超正,suzy明明玩既變左唔玩.叫番thomas黎

嘩,好鬼激thomas今次進步左好多了,夠膽玩值得欣賞今次

我重有跳樓機未同佢玩.下次黎再玩過(我唔會放過你架)

玩左好耐10點幾番番去另外一面.搭纜車番去玩鬼屋

重好,排左一陣隊超快就玩得,d人都走曬了

好嚇人呀d鬼屋,,我係咁捉住thomas唔放,超驚d鬼係咁嚇人架

頂你個肺玩機動遊戲都冇咁勁,嚇我依d野就咁勁

唔頂呀!!!好采死都捉住thomas同阿倩,玩第二個鬼屋時(係中國個果黎)

好驚架依間屋,嚇到阿倩坐左係地下,點知我係佢後面比佢整到我趺埋落地一份

thomas扶我地起身(死仔包話我重到死),笑咩笑!我係又叫唔係又叫

嚇下後面d人都好.我地5個帶頭係咁架啦!!d鬼都唔知幾時跳出黎

估佢唔到!12點走人.搭taxi都等左差唔多9個字,落去灣仔食飯

好累同肚餓,走人lu,我同thomas,阿倩行去causeway bay搵車搭去mk

搵到了,我同thomas就搭去mk再轉taxi去佢家攞車

送我番屋企!唔該曬,都幾快好近隧道架個度

開到成一百咪唔快就其,10分鐘番到我屋企

好開心呀今晚真係,感覺唔會再好似小朋友咁

大個好多!我好中意依種感覺