2005-09-28 00:42:51TrAcY

27/9

今日係屋企阿媽煮埋飯比我食,佢先去打麻雀!!算佢啦,對我咁好,阿媽不嬲對我係最好既一個架啦,但我都會得閒話下我娘親又好似唔係好岩bo

今晚好嬲呀我,蕭宏偉呀又係你!!!搞錯呀你,忙還忙呀你幾累都要帶兔仔b去睇醫生!!!明明話訓完晏覺帶阿b去睇啦,依家又話我比問題你

其實都係我唔岩既,佢依家幫佢呀阿做野好辛苦時間又長,一有時間都要訓覺休息啦!!!根本冇咩時間理到我,得閒佢訓醒咪打比我囉,咁有到我唔得閒,又冇得傾啦我地兩個,溝通小左dd咁,佢開始左6日啦依個辛苦既工作我已經咁樣,忍唔到,再耐d我會點呢?我明白佢,但我自己又野蠻到死,咁兔仔肥b隻腳仔整親呀麻,我要帶佢睇醫生,肥b成十磅重架點攞先得架,渣車去都要攞架,哼!!!比說話你聽:唔洗你理呀,cut線!!!!!

今日放3點半學行去沙田等阿mon,佢未到我咪去q-pet度買toilet比兔仔,有個女人又係度睇阻鬼住曬我睇bo,咪走開下睇其他野先囉,唸住一陣先去攞過

攞完問果個男仔sale,兔仔腳整親點算!!!佢咪攞d野比我睇話係搽上皮膚度,.我都唔知岩唔岩阿b用咪唔敢亂買搽落佢度!!!但果個男仔勁好架,好肯幫人都幾好唔錯,最好重講有咩唔明番黎問佢!!!!佢係咪好好呢?

今日最抵錫既係jacky,我今日番學落車好大雨bo,打比呀淳又冇人聽咪企係bus stop等下睇下d雨會唔會停!!!點知咁耐都冇停既意識!!!!!咪打比jacky問佢係邊叫佢黎busstop接我~佢扎umbrella好大架~勁抵錫呀佢