2005-09-03 00:02:13TrAcY

2/9(friday)

今日lunch同pinky,欣欣食咩呢?唸下先唔太記得!係啦食泰國野黎
佢地兩個囉~食左好多一碟好好食既野~哼~有個人打黎問我野整到我冇得食果樣野
麻鬼煩呀佢~
食到3點番番屋企訓覺先~好眼訓呀我~6點鐘要起身夜d約左thomas睇戲
佢放工就入黎我度啦~6點幾係我樓下等我@,@一落到去見到好多消防車係我樓下bo
唔知做咩野呢?有火警嗎?又唔多覺係囉~
上左thomas架車之後去馬安山游泳池附近泊車~行去新港城好近都
佢問行去幾耐架~好快架姐~~
去戲院買飛先睇下睇咩戲好~~"驚心洞嚇"啦就~7點7睇戲未夠鐘
thomas話請我食飯bo~去食pizza hut我地~叫左一個pizza同雞翼
我地都驚食唔曬~死人頭thomas kwok囉~唔食d芝心woo~
我係要叫芝心pizza哈哈~佢就好但佢都唔食d芝心~
算點呀你?唔比面我呀~
我同佢一路睇戲,冇啦啦跳左兩野架啦佢~第一野我唸係後面d人踢啦~原黎唔係既
係佢比部戲嚇到跳起~哈哈~~比我知道左啦佢死未~
睇完我地去食糖水呀~依間佢未黎過食既~佢話都幾好bo~
傾左陣計~叫佢咪鬼掛住佢以前條女囉~咁辛苦~掛住我好過啦~係咪先~
不過你有咩都同我講就最好啦~~~個人都好開心d~
食完咪攞車送我番屋企囉~~~thank q你~~~