2005-04-23 19:30:55大豬兒

《哈爾移動城堡》

星期二我地一放學就去左又一城睇film~~~~呢套戲真係好好睇呀~~~~我好鍾意呀~~~~就係哈爾移動城堡喇~~~由其係哈爾同呀卡西火呀~~~哈爾真係好靚仔呀~~~~好型呀~~~~~唔知我會唔會自此就鍾意佢呢???哈哈哈哈哈哈~~~








仲有卡西火呀~~~佢又係~~~好得意呀佢~~~~一冇木佢就熄滅架喇~~~~佢好勁架~~~~就係用佢一個就可以頂住個城堡,好勁呀佢~~~~好愛佢呀~~~~~~









最型就係哈爾變身做一隻鳥個陣好型呀~~~~~~~~~~佢對wings比左我一種好舒服既感覺呀~~~好暖咁架~~~~~哈哈哈哈冬天比左對wings比我就好喇~~~~哈哈哈哈哈哈哈哈~~