2005-03-08 19:12:35大豬兒

生日~~

8/3    星期二               天晴


今日係人地個maggie生日喎~~~呵呵呵呵~~~呀人地呢就係昨晚就叫我記得同佢講生日快樂啦~~~~咁我有做到呀~~~~生日快樂!!!!唔做會比人噴架麻~~~~唔做唔得架~~~~哈哈哈哈哈哈










聽日係莉莉生日架...本身佢地話去bar飲酒架,但係唔知點解呢頭先佢話唔去喎~~~~唔知係咪因為我呢??因為唔得閒麻~~~唔好意思呀!!!!如果係因為我就好對唔住呀~~~~~~其實我有諗過星期六搞返個birthday party比莉莉架~~~~但係唔知佢得唔得閒呢?????