2008-04-30 23:33:00げ全职☆吹水

夕陽西下









太阳今日终于输左,呢个系我最吾想见到噶

不过已经成为现实


太阳今日系季后赛第一轮对阵马刺噶第5场比赛中输左


最终以总比分4:1被淘汰


呢次系太阳自NASH加盟以离第一次系季后赛第一轮被淘汰



点解太阳会输?


我实在系吾明白


自从太阳噶豪赌开始,就有好多人话太阳噶总经理无脑


但系我始终相信太阳


直到太阳系鲨鱼离到之后对马刺噶两战全胜


D人终于知道点解太阳要换离鲨鱼


太阳噶失败吾可以怪鲨鱼


距已经尽力啦


霸王

其实你已经做得好好


自从鲨鱼离左之后,霸王就得到释放


场均接近30分


真系吾简单


不过好噶状态系无办法永远保存噶


从季后赛第三场开始就失去状态噶霸王


直到最后都无办法恢复

NASH


一个我一直最支持噶NBA球员


我对你从未失望过


但你今年噶季后赛表现真系令我心痛


吾通太阳神,两届常规赛MVP真系老左


吾通你真系对住马刺就有心理障碍


真系无办法报仇咩?


吾通你真系愿意一世背住”无冕之王”呢个称号咩?


我点都吾信

吾通经过82场常规赛噶洗礼你真系已经太累



虽然有好多人认为太阳明年可以卷土重来


但系明年


太阳神 大鲨鱼 希尔都老啦


比今年更难打啦


运动员噶生涯系好短暂噶



今年赢吾到 明年就无乜希望啦


你地甘心咩?!



我吾甘心!!

夕阳西下


不死鸟都有死噶一日


心痛 心酸



Should I love you?


Steve Nash?

Phoenix Suns?






charlie 2008-05-01 16:46:54

steve nash
knock it down!
又或
what a pass!
很有印象,nash在最后一场哭了,最后那个出界不是他做的,是防他那个拍出去的,裁判看不到

肥爱 2008-05-01 15:52:30

如果上天赐我一粒原子弹,我会毫不犹豫地炸左圣安东尼奥...


既然无左太阳,不如你就支持骑士啦~~

MCGRADY 2008-04-30 23:53:18

DON`T BE UPSET !!
。。THE SUN WILL RISE AGAIN!!THIS IS A REGULAR THING!!!SO CHEER UP!THE SUN HAS GONE DOWN。。BUT ROCKET IS STILL HERE!AND THOUGH ROCKET IS OUT。THERE IS LA!
THIS IS THE NBA “WHERE SADNESS HAPPENS,BUT ALSO WHERE DREAM HAPPENS!”
ALWAYS BE A FAN OF THE SUN!BECAUSE WE ARE SUNMEN!!!!!!