2004-12-21 23:41:18波子

「21/12」陸運會...!

今朝7點3出門口啦...
咁我自己一個返啦..去到青衣城
班友話係kfc食早餐..咁咪求其整個包囉
跟住班友仔話去m記拎飲管黎玩...但個個都淆啵
凸佢地..咁我咪懶係型咁入去m記拎左札囉- -"
咁行去運動場囉...坐係角落頭,嘩..頂你丫..超大風
坐左陣..個頭成個亂哂..無奈呀

跟住小豬打黎問我坐係邊,跟住走左黎搵我啦
聽歌..勁多perfect囉..聽唔到歌既!
跟住11點幾...姿打黎話黎到門口..
哈...即刻飛落去接佢...今次睇好似瘦左咁既
塊面又冇包到喎..超,不過重有一樣野佢冇變..就係高度..kaka--"v

咁同佢玩左陣...影相囉...好快就到lunch嚕
同阿小豬去左買kfc去海旁食...哈
跳左出去坐...勁正...不過好多沙..小豬賴哂野..卡
好快就食完啦...傾左陣計..跟住聽歌...後尾見到隻狗仔喎
超得意..玩左幾下...再坐左陣就返去運動場嚕..

跟住返到超悶..小豬又連機帶袋借左我部野去第度聽啵!
咁我咪搶人部電話..係咁搶歌..kaka..
好快就過左嚕...走果陣同小豬走..不過我去左青衣城買野..嘿

今日就係咁多..小豬仔,波子仔知架喇...
無論點都好..我都會永遠同你一齊傻落去既!

pic:左,小豬仔,右,波子仔