2004-06-30 00:25:11Nancy

知魚之樂

re:all

好開心呀你地support我~~嘻~~

其實某程度上、如果我認真take up左一d野既時候

都會幾responsible,會成日諗住、成日care住ga

深怕一旦做少了什麼部分,consider少一分,事情就不會如我想要的完美

到果一刻

想我放鬆一點都不容易

那夜我唔係特登唔去果個b-fing.但佢話我冇責任感..所以先>____<”

人與人之間好易產生誤會,我知道

因為大家角式唔同、所站的地方不同所以觀點各異

莊子既知魚之樂有一幕係咁既:

莊子話池中的魚游得很快活

惠子:子非魚,安知魚之樂?

莊子:子非我,安知我不知魚之樂?

是的,我不是魚.未必知道魚的感受

但你不是我,你又怎知我不知呢?

(p.s.很喜歡這story,其實故事係講莊子同惠子argue池中魚開心與否

咁惠子好似係名家既...咁就會實際d~

莊子講道~其實佢話咩就會係咩,你話你尋晚發夢殺人,但你又知尋晚果個係夢??

其實可能果個先係真實世界,反思緊既你先係o係夢中~~

嘩哈哈~~好玄好勁...咁佢都會諗倒...所以我最buy就係佢~~嘻~~

果一句:「請循其本,余安知魚樂云者,既已知吾知之而問我,我之知濠樑上也。」笑~~

juz like急口令~~

雖然背果陣俾果d之知之搞到好亂

但佢地既對話好得意又好有深度又好arm呀~~哈)

所以,我們不可只站在自己坪台上看世界

而是將心比心.

他這樣做,或許在你的眼中是不對

但他這樣選擇一定有他的程由

還有,多想一想才說,

你無心的說話可會變成別人心中的尖刺~



re:henry

我都覺得the outcome speaks for itself

或者大家o係lee刻睇唔出我care唔care個touchcamp

做落就自然會知ga啦~~

有無心,大家都睇得出既

dun worry,我有無事都會talk to u ga la(笑)


re:長尾既dra

俾人屈呢樣野, 的確好難受~arm!

我不嬲都最會因為lee樣野而發癲ga!!

不過算啦

我好快冇野ga啦...唔係咁小器呀~~笑



re:dad

阿爸呀.....阿xx蝦我呀~~~(笑)

哈哈~~你d msg由地底蒲面啦?yeah

終於o係lee 度見倒你msg啦~~好開心

對人歡笑背人愁??幾啦

果刻如果我喊左出o黎佢都幾難堪...所以廢事啦...

我都知你同呀媽錫我ga啦~~哈哈呵呵~~有事我一定會搵你地ga~

我really當你地係我真dadmum ga啦~哈