2004-04-21 19:04:35Nancy

.....

lee幾排
EQ低左好多
好易忟憎又比以前易喊得多...
或者
係好事?
係發洩既方法?
not sure~~

今日唯一feel better既事係做做下野無啦啦訓著左
發夢去捐血同埋見到eddie~

呀~仲有收倒呀美sms(唔係dream~~^^)
so nice

其實琴晚開會之後已經有d忟
勁早起身做埋eng tutor prep先返學
上完tutor”s”就任性左一野
even5:00 dead既science essay未做都好
我都去上左1:00果堂cart
李仕芬講張愛玲既傾城之戀


返hall
做做做
辛辛苦苦做好一題
又arm返佢字數既limitation啦~
4:45度啦
去左green power去search for the 
reference
開返WORD,
竟然變左怪獸字
好唔開心呀
好唔開心呀
有word limit既essay已經好harsh我
(做唔難
但cut 字既時間仲耐過我做!!!)
嗚......
嗚......
點解o係lee個moment連WORD都玩一個野??
憎死佢~~

ai~仲有cart report聽日交都未做
lee d 係group project
唔遲得ga
放心啦groupmates..
(如果你地睇倒lee篇diary的話)
我就算indiviual功課dead曬都好
都會做左group既野先ga~!

冇去到table manner course
之前真係好期待
table manner~想學好耐ga啦~
lee hall果次又去唔倒
今次自己soc搞,咁難得又去唔倒~~~~
>____<”
怡東manger o黎教
好似都ok good咁...
但我而家lee個look
連房門都唔敢開...
出唔倒去呀~~~
而且又咁多野做唔完
sor呀莊友s...
冇去到lee個function幫手tim~~