2004-04-20 02:39:18Nancy

打怪獸~~buzzian~


踏入死亡4月
勁多野做呀~~
我有一個list既hw~~~
1. CHIN1102 PRESENT
(tutor叫林勁秀...佢個名好好笑呀~如果個人唔係勁瘦都唔知點算~~
佢冇咩harsh我既...
總算讀番一個我really有interest既course~)
2. CART PRESENT
(都OK既...李仕芬好鬼CUTE ga jer!~
不過present好緊張~仲由頭笑到落尾~^^
計埋CLIT堂上present,
就連續3日present啦~~
wu~~)
3. CART工作二
4. TOUCH CAMP POSTER
5. TOUCH CAMP LOGO
6.CLASS VISIT+ E-MAIL to professors
7.COM LIT Essay
以上既..
毫係我K.O.左既怪獸~~~
YEAH~~~
不過仲有下列怪獸等緊我呀~~
都唔知幾時先有得好覺訓啦~~~>___<”

8.勁過時間表
9.science essay
10.CLIT INCLASS TEST
11.中文ESSAY
12.ENGLISH ESSAY
13.PSYCHOCOLGY 既profoilo
(newspaper comment and essay1500words)
14. farewell invitation card
仲有咩SSG會..o-camp樓會..touch camp會..
辛苦咁耐
想偷一個懶
又要開樓會~~>__<”
同arm arm進入English Festival~~
一個week既活動~~
好辛苦呀~~~
唔好同我講你地1:00 sleep好sleepy呀~
又唔好explain話你地要sleep好多
人地以前sleep12個鍾
仲有晏覺做bonus ga~!!!嗚嗚€€