2004-04-11 10:43:34Nancy

玩左一陣^^

今日
終於做好CHIN 1102 present啦~
做到5:00am呀~
連續3日3:00am之後先訓啦~
但原來我要做
就好快做好ga啦~
哈哈
開心
仲快快趣約左組員and san san唱一個k
yeah~~
唱到好累
好sleepy
阿爸唱到爛聲tim~~^^
你地好好呀
無啦啦想唱k就有人陪
yeah~~~


哈哈
放鬆一番都好
跟住
去左打機
好好笑,都ok好玩
marvin+ dad好勁咁wor
最衰sansan要早走啦~~
唔係會好好玩~~

同marvin行左一陣cwb
又講hall
終於唔係以堂主既身份叫我join more teams啦~
但係又唔想見倒佢咁
如果咁唔開心
上莊住hall做咩jer
朝朝6點先訓
為左d咩呢?
算啦~
係好灰
但我撐你ga~
博盡呀lee hall~做倒呀lee hall~~

睇倒vcent同henry日記講揀科
一路都「以為」自己想讀英文
入到o黎
太多勁人
讀既又唔係我想要既
咩grammar呀?
我唔識佢ga~~~唔要再見到佢呀~!!!
睇英文既野睇到好tired~~
major??
唔係呀??
但..唔係唔may呀?

鏡頭pan去中文果邊
好like睇中文書
even人地話好悶既文學
但個死人cart~
講咩語病
咩實用文
最憎ga啦~~
哼~~
仲要present~~~煩~~
take左個個course名好正既中國古代文學既科
又話有詩詞
但得到既係左傳,同唔arm feel既詩...

一定有好既中文course既
major???

聽人地講話要唔知咩要讀中史既..

唔係仲見唔夠呀?
到comp lit,
好玩
好inspiring
但..好多野要睇..好怕諗得唔夠~~
會讀得好辛苦,
而且你話俾人知你major com lit,
人地唔會知係乜~~
其實曾經好想讀social science
sociology
但未take過
psycho, 
take左,好似好好玩咁
但我only上過tutor
冇上過lecture~~哈哈
journalism??
唔知好唔好玩呢?
人地話social science好似冇咩出路咁
ai~~
唔知呀
唔知呀
我唔知自己想點,
剩係知道自己唔想點~


re henry
哈哈哈哈
你果個xanga diary又真係幾靚既...
不過我唔識upload d野
又唔識搞到好似你果個咁靚wor~~
我鍾意果d d人可以直接reply果d..好似kerr sandra果個咁
但又想日日可以有相
嘻嘻哈哈~~
唔知呀
都係等一個更好既出現~~~
哈哈