2005-08-24 01:53:41Yakult

考試後

考完試啦, 一身鬆晒, 今日係我兩年夜校生活既最後一日,為了考試,兩星期冇行山啦,周身唔自在.

....不知不覺就兩年,時間過得好快, 回想起兩年前畢業後,還約了幾個同學去露營, 不知何時我們又再聚一聚呢~

出來工作都一段時間, 身邊既朋友都轉了工作, 而我在現職既公司都做了年半, 雖然無轉工,但變化幾大,幾個月前,胡里胡塗由settlement做了會計^^"(當然唔止呢~洗杯,買紙巾,去銀行,reception,admin,hr,開cheque...),老板轉左人(舊老細想將我地賣比人), 搬埋公司, 而家auditor因公司問題辭職唔做了,以後都唔知搵邊個問野(公司得兩個員工,老細仲多過員工). 工作時間都長左, 日日都朝9至晚7, lunch都要留係公司食外賣(boss話要有人係公司聽電話喎). 識我既都知我之前好free架嘛, 冇人管, 9:30後先返到公司, 係公司msn,睇報紙,食lunch去行街行到2:30, 6:00前收工,hehe.

唔使返學,多d時間做自己野了........朋友們,你地開始唔得閒啦^.^,因為我會約你地食飯,行街,唱k,行山,去camp,去旅行.....休息一排後,再計劃下一步.