2013-01-25 23:23:30Edwin

小別幾天~~~^_^

尋晚同個朋友仔傾開計........

佢本來諗住二月尾同女朋友結婚......

但佢女朋友同佢講左一句︰

你應承左我先,雖然我都唔知你應承我d乜,但都要應承左先(認真mode)

 

朋友仔當然無應承......所以近幾日兩個都無搵過對方

今日佢同我講︰唔結咪唔結,真係痴痴地線

 

我唯有努力地同佢傾下計............個女仔又真係奇怪左d

小弟其實都好怕呢d乜都講心情既女仔

 

另一方面.....謝謝昨日雯雯的讚美~^-^

 

今日同老細傾完新年既宣傳野,佢好快就走左

而家老細成日都好早就走左,公司就比我理

 

娜姐見到我枱面有張團購野,就即刻話幫我拎!哈哈

好開心,唔該晒佢,所以晏晝請佢食野.....

不過諗諗下....費事剩係請佢啦,請晒全公司所有人

大家都勁開心!哈哈哈^^

 

娜姐話喺教會見到有幾個好好既女仔....

第一時間話諗起想介紹比我....

我話唔駛喇!haha!唔駛客氣

不過好感謝佢成日都用個心去對我好

成日都話︰你有乜可能成年幾無拍拖..........

 

引用肥仔同事的說話︰「可憐無人愛ma.....」

哈哈~~~

 

臨收工....同靜雯傾左一陣,我知佢最近在公事上有d唔開心

不過佢話我個blog甜到漏.......................=_="

希望佢將來同老公一樣甜到漏!哈

 

來自台灣有幾位blog友經常來看我的blog,

昨晚的點擊率高達300+

從未試過,Eliza同我講「台灣人是很有人情味的!^^」

我知道......其實這位Eliza足足看了我blog好幾個月了

她經常推薦我的站台....

(雖然我唔知有咩好推薦....^^"...haaha)

 

無端端公司改左星期日食團年飯......

不過又有條勁正既魚食!好似叫花尾蠆.........

預期到好多好正既野!^^

---------------------------------------------------------------------

貼士比賽仲有兩期就完,領先緊果個好驚我最後過番佢

而家仲差九分....兩期點追呀.......-_-"

但佢就係好驚..............................................-_-"

---------------------------------------------------------------------------

香港政府快點解決奶粉的問題吧.....

點解d強國人咁鐘意去世界各地搶人野?

所以自小就堅持不會同強國人拍拖的原則是不會改變

文化不同.....話題也不同.......真唔明點相處

-------------------------------------------------------------------------------

同事A因為太太走左差不多兩年,

可能因為「生理上寂寞」  <-----自問講得好好...haha

想同佢既朋友落club玩,仲叫埋我............

我唔鐘意呢d野,梗係無應承

我同佢吹左一陣水,叫佢不如堂堂正正再過多一排搵過個

(我覺得如果佢太太唔想佢孤獨終老的話都會贊成

,總好過去...............咩咩丫!)

仲同佢講如果佢真係搵到第二個,

個女人問佢︰你以前有無去咩咩過?

 

佢可以點答丫......

其實好多女人都介意自己既男人去咩咩過

我覺得無謂留低呢d陰影啦

 

佢都坐喺度諗左一陣......

------------------------------------------------------------------------------

呢幾日都唔會再打blog........至於點解?

遲下先講,take care la!^^