2010-06-02 19:21:28Edwin

公司的變化.....

星期日同爸爸一齊執屋....

目的係「為了間房比小弟」...

結果累到傻仔...

不過都好呀...有間房啦!!!!

未咁快入伙住....等多兩三個星期左右啦~~~哈哈

 

終於都有個私人空間啦....

無論係拍拖或者工作都係...

有個空間比自己做下野...

諗下野....預期下季成績會仲好!

 

最慘係而家換左第二個地方訓覺...

唔係咁慣....所以呢輪唔係訓得咁好.....

過渡時期.....好好努力捱~~~

 

自從公司有人走之後....

老細就未鬧過我地啦....

唔知點解呢...好少有呀...

平時真係唔鬧唔舒服架嘛....

 

反而佢呢排都安排緊將來既工作....

老細今日同我講︰你識得變通左好多....

哈哈~~咁遲下做早報楂弗人..梗係要唔同d

 

老細依然好盡力地幫我地下季減輕工作量....

亦好佩服佢果種腦筋....

所以成功既人一定有佢既過人之處既...

我一定要好好學~

 

尋日同阿興去返學之前....

特登去搵女朋友仔食飯....

個傻妹陪我食完野又返公司做野...

食飯既時候...

佢食之前仲話「多謝蔡生一餐」...

編者按︰蔡生是小弟老板也...哈哈

因為我地返學前既食飯錢係公司比既...

咁SO既野梗係要益埋女朋友~~哈哈