2008-11-02 22:32:54

需要 .安睡

好攰呀
我發左好多好多晚惡夢
訓得好好好好好好差 :(
加上哩兩星期又好多野做
壓力大..
好慘
好燥底
我考AL 時都係好燥底
辛苦媽媽了
我燥底時最慘就是她
辛苦男朋友了
我燥底時對佢冇咁好
辛苦自己了
我好似成日都要爆炸咁
mid term 完晒
我覺得好難 :(
唔知會唔會全部below mean
如果係一定好唔開心
so sad
我要努力讀書




開心事
我多左好多donald 既收藏
nice nice nice nice


Amy 同我講左好窩心既說話
其實都幾感動 哈哈


alpha celebration 好感動
食物好好好好味