2003-05-30 15:08:42中田

多謝各位 & 點解要返工?

多謝各位,真係令我好意外,個網寫o左一個月就有成三千幾人次,真係好開心o架!我諗我寫埋d咁o既o野,又冇主題(初頭諗住寫d好笑o既o野,不過後來越寫越唔好笑!好似係o係度練速成咁(我主要用廣東!)、又寫得唔好,都有咁多人睇(我預頭一個月得800人咋!),真係老懷安慰!其實,我好想知道究竟係d乜o野人睇我個web,係我識得o既定素未謀面o既(如果係靚女就留低contact啦,我唔差o架^.^!)。

最後,我有個問題想問o下大家o既,就係出來工作o既目的?如果答案係為o左生活的話,咁就不如唔好活!如果答案係為o左照顧別人o既生活的話,咁唔使照顧別人o既人又為乜?如果答案係為o左買自己鍾意o既o野(我暫時係呢個答案!)如果無慾無求或o個樣o野唔值得你付出咁多時點算?如果係為o左成功感/滿足感的話,咁好多o野都可以做到呢一點(咁我係咪要quito左份工佢?)!我現在仲係好困惑,希望大家幫幫我啦!!!多謝!!!