2003-05-23 16:31:00中田

我的A至Z

Alan: 我個名o羅!
Beckham: 我愛碧咸^.^
Computer: 返學、返工、返屋企都會掂佢,做o野同玩都會用佢,真係又愛又恨!
Dream:包括發白日夢、追求夢想(不過我o既夢想就係希望可以搵到自己o既夢想)!
EQ:呢樣o野我係近乎冇o既!!!
Friends:人生有個真正朋友的確好極(不過可唔可以俾多d我呀!)
Gamble:盡在不言中……
Girl: 俾條o黎!
Gundam:我最鍾意o既玩具之一^.^
Happy: 最想得到o既o野,不過有時都幾陌生o下!!
House: 好想自己搬出o黎住,就算間屋得三百尺都OK!
Internet: 冇佢你都睇唔到呢篇o野啦!
Investment: 呢個先係我o既終生職業!!
Japan: 我最想去o既地方^.^
KOF: 正! (不過我打得好渣!)
Las Vegas: 我最想去逗留o既地方。
Lakeside: 渡假式酒店改成的學生宿舍,亦係我o係英國居住的地方,正!
Money:$喎!!!
Man United:我最喜愛的足球隊!
Mong Kok:唯一一個令我覺得香港好過英國的o既原因!
NBA:我愛Mavericks。
Nakata:中田 英壽 (我個Nickname 都叫中田啦!)
Old Trafford:曼聯主場,一個我去過兩次、洗o左$2000、但係未o係度睇過波o既地方!
Plasma:我最想擁有o既電視機!
Quick:我的處事方式及行路步伐。
Rich:我要發達!!!
Soccer:我最鍾意睇o既運動。
Sham Shui PO:我的故鄉^.^
TV game: 我最鍾意既活動
Toy:好玩呀!
University:City U, Warwick U and ……
Villa: 住o係英國o個陣最近我o既英超球隊。
Win:我喜歡勝利o既感覺!
William Hill:一個我又愛又恨o既“人”!
Warwick:小弟曾就讀於此!
XXX:4/F 定9/F?!。
Yahoo!:冇佢唔成事!
ZzZzZz: 寫o左咁多o野仲唔訓咩!