2003-05-19 20:27:07中田

我的主題曲

我諗每一個人都有一o的主題曲,o個首歌未必特別好聽,你鍾意佢可能係因為佢勾起你一d回憶又或者對佢有一d特別o既感覺‧以下就係十首我的主題曲:

幼兒時期

Stand up(張國榮): 我細個係哥哥fans o黎o架!


小學時期

認錯(優客李林): o係我表哥屋企聽到,好好聽o阿!

壯志驕陽(張學友):冇o野好講,飲歌!



中學時期

He(鬼佬):o係 choir練o左成年,o係畢業典禮表演o既歌!

原來你甚麼都不要(張惠妹版):一首我未變聲前可以唱到o既歌!

City 時期

Still here waiting(鬼佬): 去Ball必備……

誰來愛我:(容祖兒): 係o係溝唔到o個條女個ICQ info寫住o既....... 我屌!!!


英國時期

荷花(梁詠琪):o係意大利發生不愉快事件時陪伴住我的一首哀怨o既歌!

跨越時期

First Love(宇多田 光): 我最喜愛o既歌!好好聽o阿!

麻醉(陳潔儀):唔開心時o既主題曲!好慘o架!

睇番o的十首歌,細個o個時揀o既都係一o的好聽或者唱過好多次o既歌,而大個就揀一o的有回憶o既歌‧但係這些回憶多數係唔開心o既,咁係咪代表越大越唔開心呢?如果係咁,我寧願做番細路喇 >.<
lu 2007-02-02 20:19:36

A very good but sad song "The girl with april in her eye". i cry with it but i love it.