2003-05-16 15:46:03中田

一日.......一月.......一年.......一生

o係香港,好多人都為O左生活奔波勞、營營疫疫,就好似一個沒有靈魂及思想o既軀殼一樣。

而我,由細個返學、放學,到現在返工、放工,每日生活都係平平無奇,一年復一年都係過著同一樣O既生活,搭同一架車,去同一個地方,見同一批人,做同一樣O既O野,真係感到十分厭倦。

我唔想就咁虛度我o既一生,所以我開始嘗試唔同O既O野,例如讀一d無聊O既course,玩一d以前唔敢玩O既game,睇多d書,做多d以前唔敢做或未做過O既O野,務求去expand自己個comfort zone。

另外, 就算每日都做同一樣O既事情(e.g.返工),途中遇到O既事物係唔會一樣O既,可能你今日搭地鐵見到一個好得意既BB、尋日搭地鐵見到條索女。回家途中,你可能聽到一首你喜愛既歌從而令到心情舒暢。所以留意一下身邊O既事物可能會有所得益o架!!!

希望各位可以找到自己理想既生活方式,唔好再做一個沒有靈魂及思想o既軀殼‧唔好再為o左讀書,工作而喪失自我,去擁有一個有意義O既人生‧啊門!

(寫埋句咁O既O野唔加句“啊門”好似無咁好feel,各方好友千祈千祈千祈唔好洗手, sorry係千祈唔好介意先真^.^)