2008-04-26 22:35:18○蜥蜴●

沒有妳

  已經分開一週了
  我一直試圖找條件
  證明我其實
  沒有妳也能活下去

  一直都難不倒我的
  證明三角型全等
  那麼證明愛情理論
  我能求解嗎?

  沒有妳
  我依然能活
  日子多了些空洞
  
  記憶不曾反駁
  我需要妳的時候
  
  妳

  妳總是不在我身邊
  卻在我心頭






  真的say good-bye.

  當做一切都沒發生過!?













  騙人










  過去半年
  是最甜美、最美好的時光



























  I always remember.

  A girl did something act on me.

  She was important in my heart somewhere.

  I tried many methods to move her.

  But I actually chose have dropped.

  I feel upset.

  Could not restore to you before Is in my heart pain.

  I cannot lose you,but I must say:”Although I have lost you,

  I still miss you,





  This is my answer,a answer to us is good.

上一篇:思念

下一篇:董&魚

藍色女孩 2008-04-29 11:50:58

你很愛秀英文喔~呵


其實
沒有一個人非要另一個人在身邊
才能快樂過下去

想念 是必然的
但 擁有過就該珍惜

愛 應該是留下甜蜜的回憶 而非惆悵

版主回應
過獎過獎!
沒妳厲害呢~呵

妳說的沒錯
越來越愛張震嶽


思念是一種病......
2008-04-29 21:35:20