2007-11-26 03:35:13cAt

Don’t know why

Don’t know why ____ by _ Norah Jones

I waited till I saw the sun
Don’t know why I didn’t come
I left you by the house of fun
Don’t know why I didn’t come
Don’t know why I didn’t come

When I saw the break of day
I wished that I could fly away
Instead of kneeling in the sand
Catching teardrops in my hand
My heart is drenched in wine
But you’ll be on my mind
Forever

Out across the endless sea
I would die in ecstasy
But I’ll be a bag of bones
Driving down the road alone

My heart is drenched in wine
But you’ll be on my mind
Forever
Something has to make you run

Don’t know why I didn’t come
I feel as empty as a drum
Don’t know why I didn’t come
Don’t know why I didn’t come
I don’t know why I didn’t come





不知為何 諾拉瓊絲

枯等著終於見到第一道曙光
不懂自己為何沒現身
將你留在我倆歡聚的地方
不懂自己為何未現身
不懂自己為何未現身

當我看到破曉的天空
期盼自己能遠走高飛
而不是跪坐在沙灘上
用雙手盛滿淚水
我只能藉酒消愁
但你會縈繞在我心頭
直到永遠

一望無際的大海外
我願在狂喜中離開人世
但我不過是一具行屍走肉
獨自走完寂寞的人生旅程

我只能藉酒消愁
但你揮之不去的身影一直縈繞在我心中
直到永遠
有些事情讓你逃避

不懂自已為何沒現身
我像一面虛無的鼓
不懂自己為何沒出現
不懂自己為何沒出現
我不懂自己為何沒出現




歌詞出處,引用自此:http://myurl.com.tw/k4i7


我也不知道為何的很喜歡這首歌~哈!
超好聽耶!當林宜融唱的時候我還沒有很注意~
後來又在淑美店裡聽到整個就著迷,哈!
推薦給大家囉~


雖然是難過的詞卻可以讓人如此舒服~
我真的會邊聽邊笑很像神經病耶~
尤其又在上班的時候笑,乾拿白欺娘!
文鬼川 2007-12-01 19:51:31

很老很老的歌了!

相當經典的一首歌,
讓我這個部怎麼聽老歌的老頭子也挺喜歡的。

版主回應
呵呵~
很難讓人不喜歡阿~
2007-12-02 20:52:35