2012-03-06 23:29:34LO記

唉~+油!!!

今日;我同小英去街街,第1次同小英去街街希望唔係最後一次,好快我就要離開CSS LA,要去一個好遠好遠GE地方,MICHELLE由我遞信個刻就無理我LA,我知佢好失望但我真係唔想成世做SALES,一日十二個中好累A!!!D同事係好但我唔想咁就成世,E+可以做份自己覺得又學到野,又有意義GE工我真係好開心...

佢先陪我去照肺,然後;去大陸,佢拉髮我就剪頭髮,哈!!!希望好運來,我地去左漂亮寶貝,個度全部都係男仔,搞到我唔想沖頭,一直用手遮同望第二度,之後;個男仔問我,我男朋友係咪:"好疼愛我"佢講國語的,我說:不是A,為什麼這樣問?佢話:因為你很漂亮,你男朋友一定會很喜歡你的,我話:還好啦!!!黎一刻我真係好開心,因為;佢話我靚A,哈哈哈~不過;如果靚,男朋友一定好愛你,咁樣衰GE人點算???樣衰GE人就要比人玩,比人笑,比人蝦,真係好慘,黎個世界就係咁現實,當你靚人人都想望多你幾眼,對你好好,但當你樣衰GE話你行過D人會話你臭,會用粉筆掟你,會叫你垃圾婆,會圍住笑你,我成日都喺度唸,有邊個想樣衰,樣衰唔係罪,可以GE話邊個唔想比人讚,點解人一定要咁現實,樣衰唔係人A???D靚女仲衰A,男仔笑就算LA,女仔笑返女仔,我想講唔係我地黎D綠葉點顯得牡丹靚A???突然;好傷心添...

9號係我最後一日,每次走都好唔捨得D同事,我都好唔開心+上MICHELLE咁,我走都唔開心~