2010-05-30 01:46:33LO記

卜名!!!

今日;我地4個出左去台北,因為;sitchi話台北地下街有50蚊ge靚野買,+上佢地話要去食和民,so就出左去lu...我地就咁喺個度,不停咁搵,但最後都無發現到,之後;就試下睇下係咪喺中山地下街la點知又係無,不過;我地遇到我上次去睇名個個野,so我地4個又一齊卜名,o~我地4個都話幾準,唔錯...sitchi係第一個睇先,第一句就準la話佢讀書叻,最後;個個先到我,個個野話sitchi同yani都適合晚婚,得tiffany要睇等d先好決定,而我就好似無問,本來有好多野想問,點知一到我就唔知問咩la,佢仲叫我下一年努力讀書,唔好分心,唔係就會延畢...好驚a!!!佢仲話我第時做野,要一步一腳印a,而yani會自己買樓a...有$$$人a,個個野話tiffany同a雞黎2個配搭唔係咁好a,唉!!!希望;黎個唔準la...死la!!!將來會唔會好窮ga???嗚~~~唔制a...哈^^ 佢仲話我係4個之中最善良ga..占完之後;我地不停咁係咁討論,仲話下次去睇相同掌紋a...哈^^唔知邊度有得睇呢???今次黎個真係幾準a...唔錯唔錯~

好累a...聽日去送舊!!!好想食壽司食到飽a~我要食大大ge魚生...邊度有a????

謝姐GE名單中可唔可以有你ge名a...我話女人a你真係口不對心呢???

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)