2010-04-28 17:37:18LO記

死左半條命...

哇~岩岩考完3科勁野,聽力,研方同公演...好想死a...聽力都無咩野ge,因為;我真係唔識聽lo,仲要自己聽埋個問wo大佬我有咁叻我都做左講個個la,不過;我用左一個唔錯ge方法去考,就係敵不動我不動,咩意思呢?就係等人地郁時,我又郁,佢地唔郁,我打死都唔郁,哈^^yani我叻嗎?

公演呢...就真係好難la,好多生字要記a,又要知邊個係邊個wo,唉...今次真係唔易!!!miss真係認真ga佢話今次難d果真有做到,佩服...研方應該會合格ge...應該...因為;真係唔係好難!!!都係唔好講都咁有信心好d...

聽日仲有美國文學,後日;仲有莎士比亞同旅遊業,好驚a...唔知a sir會點出ga!!!

當我考完ge個日我一定會好開心ga,因為;哈^^我要去天母買x.o. ge野a..我ge$$$已經準備好,隨時出發...哈^^我要把它托會家...將來我ge屋企全部都係佢a...哈^^