2009-12-10 00:19:19LO記

Angus yeah...

今日係Angus ge大日子,因為;今日我同左小廖去左搵miss,經過miss ge幫忙,Angus又可以同返我地一組la,而且;班上ge人以後可能都唔會話佢la,因為;miss會幫佢解釋,上次班遊我覺得佢好慘a,因為;佢未試過暈浪,先會話班上ge人嘈,+下終於都無事la...有事我唸...其實Angus真係好得意ga,只係大家唔留意下佢姐,佢自閉症,但喺佢世界入面,佢真係好單純,我真係好想班上ge人唔好笑佢~

今日;我同返a lam好返la,但其實;我真係好想佢明白,我之所以唔想成日同佢地出去,係因為;我真係覺得自己同佢地好似唔同世界咁,次次出去都係佢地出,我唔想a...好快佢地就黎台灣la,希望;好似上年咁,咁開心la...