2009-12-07 01:48:59LO記

散心LO...

黎二日我同puki不停去玩,尋日比較開心,我地尋日去左新竹同內灣,比我想像中無咁好玩,不過;內灣真係好有大陸FEEL,喺個度D人好似唔洗讀書咁,係一條村咁GE樣,成條街都可以買野食GA,而新竹就更+無野行,都係基隆好玩D,今日;我地去左板橋同埋西門町,板橋真係好多野玩A,好大,我仲買左D筆同聖誕老人公仔...西門町都仲係咁悶,今日;見到ANNI SUI GE香水大支GE2折NT1880,本來真係好想買GE,但...最後;都係無買,因為;我無$ LA...

有時我真係好想問佢,究竟;佢係咪真係咁無$,又或者;佢根本唔想用$喺我身上,唔會用$黎氹下我LA,我唔明...兩千幾蚊GE對鏈,佢話貴,無$買,千零蚊GE佢又話無$,一對手套,100蚊,佢又話無$,食野永遠都係各付各,佢自己養佢自己,都可以話無$,我好想知佢係咪真係咁無$ LO....

點解;佢永遠唔識比D驚喜我呢?我無$都肯用喺佢身上,但佢......永遠都話無$無$.....