2009-11-24 00:50:31LO記

發燒A~

尋晚;我無論論係咁咳,之後;到左再夜D,就發高燒LA,我個心仲跳得好快A...我以為自己會有H1N1GA,好彩最後,醫生話再有發燒先至會WO,嚇死我LA!!!因為;病左我先知PUKI GE好,佢尋晚好照顧我A...唉~今次我又原諒佢一次LA...希望;唔好再發燒LA,唔係我就真係仲蠢過肥貓A~我要快D好返...同佢地一齊去玩...

原本唸住我病左,小廖知道佢會黎睇下我,點知...都怪自己有期望...都係我GE欣欣好,佢不停問我"點解會咁GA???"哈^^我都唔知點答佢LA...我都想知A!!!

今日我同PUKI,學長去左STEPHY屋企玩,佢地仲講鬼故A...我+下仲驚緊A!!!都叫佢地唔好講GA LA...嗚~