2008-02-04 16:44:26-.max寵児

Baby, you made me happy


我能快樂 全因有祢
時過境遷 情不會變
任閙市再繁華 卻不比我倆的情華麗

今日,孬凍孬凍.但糸見到老公咖果一剎那,我個心.孬Warm..孬Warm...
我知道.你為佐我,推佐你個孬兄弟.以前gar你.一嚮以f 同兄弟為重,.
你為我做咖一切一切.我睇的孬清楚.都感受到..
孬開心孬開心a.,.

oh.babi ilove u..i love you everyday.

今天終能歡喜 全賴有祢
祢為我做的 我睇到 心裡面亦都感受到
th’x my honey babi.

I feel fortunate that you have great, you are my love, my happiness.You have to have exhausted my lifetime blessing.
babi.i love you forever.
謝謝你的溫柔體貼,亦謝謝你的無微不至.
感激.遇到你