2008-01-13 22:22:00-.max寵児

Period

1.12號.
三伯爺無喇喇翻左離wor.
哈.跟住我地去左珠江帝景院吃飯.~!
然后同bibu糸個厠所度糸甘影D超級搞怪咖相相.--^.^)
haha.~正耶.~!!!!

waa waa.后來后來.我同爸爸同bibu同dad D f去左藍色海岸國際水療會所.孬正蚜~~~
哈har.~我D嘟波神射手.幾下就嘟入曬喇..(黑綫.___|||)
后來又識左孬多個外國秂.
Like to make friends with foreigners. I like their chat language. Like their chat mode. This infiltration chat, humor. Like their living habits.
距地孬風趣.孬可愛咖..中又倆個可愛咖妹妹.
中錫左我n淡蚜,so so so so so good.`!YA.~!

後來糸家姐屋.同bibu玩到癡曬線~!^_^~~har哈.~
我地倆個孬姊妹分五開咖喇.~~
正啊~~呵呵~~


中有中有.~果日穎賢離我屋玩.~
我都玩左幾個鍾.但糸都五知道做左D咩.
就糸超級超級超級開心.~~


Their commitment to each and every tomorrow than yesterday, a happy, which is my greatest desire and comfort.