2006-04-08 02:21:58Lo

好靚仔x好小氣

本人對好靚仔個blog表示極度不滿
如非搞得好好睇睇.Lo@勁小氣.誓必嬲死~

------------------------

第2件事:
有位LTM準畢業師妹係BILLY SIR 介紹下
黎左BME INTERVIEW
過左1st in . 已進入2nd in
但本人對其個人措手表示極其不滿及震怒!
細b已將此事e-mail至各社會科學學部有關lecturer
及csm & LTM 同學.表示不滿
詳情如下:

------------------------

各位,

又係細b, 今日收到個師妹 (暫稱A君) 電話, 我真係好唔開心!

事原係有一位LTM (studying year 2) 既師妹去左A君間公司Interview,
當A君間公司再叫呢位師妹去second interview 既時候, 佢話無問題,
但當時間一秒一秒貢過去, 呢位師妹最後竟然係無出席,
換來既係經理對A君說: 都唔知你d咩同學o黎!!!

我收到呢個電話後好唔開心, 我細b由畢業出來一刻, 已經盡自己最大能力去promote a positive culture of CityU (both CSM AND LTM), 例如,每當有新人入職康文署, 我會盡師姐一份義務, 我會灌輸佢地應該融入康文署, 不要太過自我中心, 雖然一大班人, 講野都大膽d, 但我都時時提醒自己同身邊既人, 不能過於高調, 畢竟, 我地背著既都係 CityU 個名, So far, 我覺得康文署既CityU 都好Positive...D 老細都好滿意。又例如,我希望以身作質, 希望自己好既一方可以感染到身邊既人, 推己及人, 雖然只是一點綿力, 但都好希望對CityU CSM and LTM有正面既影響...

今日發生既事, 我真係好唔開心, 亦係到反省作為師姐仲可以再做d 咩?! 於是我出呢個email, 希望在我已有既network內, 介紹下每一個CSMer 同LTMer Interview 都可以做到既本份, 不如大家參詳參詳!

1. 不要於事前向在你準備Interview 的機構的師姐/兄說別的Interviewer (無論是好或是壞的) 的事 --> 不會影響結果, 卻影響自己, 機構會猜測你的動機 !

2. 請於Interview 前15分鐘到達 --> 不明文的條約, 表示對機構的尊重及誠意, 也可familiar with the environment, more relax...

3. 不要答應了interview 後又不出席, 若真的決定不出席,也得致電通知該機構 (無論是事前5分鐘/ 1分鐘, 也應通知, 並且Say sorry) --> 表示對機構及自己的尊重

4, 請穿著Suit Interview --> 表示對機構及自己的尊重, 亦比較Professional

5. 於interview 後同介紹呢份工比你既Sir/ Miss (如果有) Say thank you --> 阿Sir/ Miss 信得過你既能力先介紹你比人, 應該多謝他們的 (無論成功與否)

我諗呢幾樣野每個人都可以做得到, 雖然個間機構之後或者會對CityU 學生有偏見, 但我深信, 如果每屆(200 LTM 人+ 80 CSM人), 有大部分既人都去promote positive culture of CityU 既嘩, 已經係一件好好既事啦...要知道, 個名衰左好難攪...所以只有愈做愈好先可以路路通...同埋係未惡化之前改過, 明天就會更好啦.....最後, 希望你可以forward個email 出去, cultivate the positive culture of CSM and LTM la.......

校友會主席
細b
Mobile: 6010 7169


-------------------------


希望有警醒作用!
可惡!