2004-04-30 20:55:01m.w.s

親手做公仔

哈哈~~終於完成了我的公仔夢啦~

其實我一直都好想做呀..
不過就唔知點做~
突然我的鄰坐同學或朋友阿敏(兩樣都係)
拿了一隻公仔回來,是bear bear 來的~
好靚,睇睇下,至知是人手做,是她做的~
好勁呀,我那天好興奮,不停拿她的公仔給人看..

第二天,我告訴她我要做公仔,可否教我,
她當然話肯啦~哈哈~咁我就踏出了第一步啦~
由於我太心急的關係~那天我急著要去買布,
就是這樣,就去sham shui po 買了~

第三天,就開始做啦~哈哈~我什麼都不懂,
唉..我太差啦~不過我都肯學o幾~
不過好多事都要她教,我手好笨的~
於是我還是一邊做,一邊煩她,但我是慢她好多倍的~
唔~不過總算做好了身體了~

第四天就是做了衫同個樣加頭髮,

第五天,再加上鼻和口

哈哈~~還沒完全地完成~
不過由於我太過滿足了~
所以都影了相同大家分享,
哈哈~總結來說,這個公仔我的確有份做的..
但最大功勞始終歸於阿敏的~
因為大部份是她做,我只是做了一點點,樣子是我畫,
頭髮是我做,不過我都好開心..
可以將自己的畫中人物變成實物~

要是我熟透了點做,
我就可以親力親為,
止日可待呀~哈哈~~