2009-07-04 19:01:11MW0404

不情願..還是要接受

這樣的情況可以算是甚麼???

熱情 冷淡 掉淡

愛情就一定要順著這個情況出現嗎?

4月頭,我倆經常都出雙入對

5月頭,開始去你家吃飯

6月頭,去過同嫲嫲爺爺食一次飯

7月頭,你己經常返自己屋企食飯...

而家雖然我地在同一個地方工作

可是和你相處的時間

就只有返工前15分鐘

吃飯45分鐘

同放工後的時間...

不...係放工後的15分鐘..

因為7月份的你,因為媽媽身體開始不好

而且要省錢,所以想抽多點時間陪媽媽

7月份的我,開始了第一次和你吵架

開始少見了你,開始唔開心..

心裡好矛盾得很...

想同你多d時間一齊..但不忍心你唔理你媽咪

想同你多d時間一齊..但唔想你成日浪費金錢出去食

想同你多d時間一齊..你卻要回家吃飯

 

我  很想和你在一起

很不想和你發生任何一件不愉快的事情

只想和你擁有快樂的記錄

可是..我也有我的情緒

我也有我的諗法..

其實你己經做得很好

只係我自私..得到了..還想要更多

於是..我還是要向現實低頭

你有你的家人,我也有我的姊妹

世事沒完美,其實就己經表達了每個人的遺憾

我又不斷地懷疑了..我究竟適唔適合拍拖?

我呢個女朋友又合格嗎??

我究竟識唔識拍拖???

那個心魔又回來了....