2009-07-03 00:14:07MW0404

口少力口木

之前快樂的日子還來不及記下來,

吵架的日子反而搶閘先出

 

今日老公因為要去cod裝機,所以搞到成8點幾先走得

而我就諗住乖乖地等埋老公放工

會得到獎勵....點知換來的是吵架....

 

我今日好情不自禁咁在他身上種了一粒草莓..

一種完,我都心知不妙...因為種在一個好明顯的位置上..

我都己經即時認左低威...但係老公仔仲係咁講埋d野係度諷刺我,單打我..

本來冇得同老公仔食飯呢個獎勵,己經有d唔開心ga la..

咁人地都係一時衝動先至種左粒草莓之嘛..

咁人地都己經認左低威la..你仲想點喎...

仲要係咁單打..你想我知錯之嘛..我知啦...

人地認左錯啦,好內疚la...都仲係咁唔放過我...

 

最後我就忍住眼淚等落左車先流出黎

費事又俾老公仔覺得我又喊所以覺得煩...

但人地真係好唔開心ma...仲要咁對人...

於是返到屋企決定熄機....

 

時間一路過,就一路諗你有冇打俾我??sd msg俾我?

如果搵唔到我,會唔會擔心我在後樓梯俾人捉左去??

會唔會擔心我被困電梯出唔到去??

會否打來我屋企問我到未??

會否擔心我未返到屋企??

會否因為擔心而走返轉頭黎搵我???

 

最後..我開返手提..

只收到個msg"你唔係仲嬲緊咩?"

同埋一個留言..叫我打返俾佢...

結果係佢一d都冇擔心過..

後來我打返俾佢,我唔想用吵架的語氣同佢講野

但又唔知點樣表達我的情緒..

於是我使用了一個最蠢的方法--耍悔氣

希望你可以哄返我...

可是...方法我是用了...但卻惹來你的討厭...

你開始很兇惡的跟我對話...

我即時諗返起以前d男朋友,又係咁..

我同你仲有兩日就剛滿三個月...

難道..未夠三個月,你就開始同我之前d男朋友一樣??

起初對我好好,後來態度又開始改變..

點解個個男人都係咁喎...

當我相信你係唔同佢地一樣的時候

卻要一次又一次咁打擊我喎..

明明只係小事一件之嘛..

點解係都要搞到咁大件事喎..

難道跟我相處了這麼久

你還不清楚我的性格咩??

同你頂嘴,逆你主意不嬲都係我的性點

我不嬲都受軟唔受硬ga la!

你一開始識我的時候,

我己經係咁樣了...

點解之前可以接受,但係而家就唔可以??

枉我仲要咁低b!係度幫你搵藉口

諗住你今日太累所以脾氣差

所以先會咁對我...

點知打完俾你之後,只是換來狗屁一罵!

我而家先至知道

巨蟹係唔可以卸下身上的硬殼

因為一經卸下,脆弱的真心根本受不起一絲絲的傷害...

我始乎擺得太多感情了...

 

 

 

 

 

我其實可以用"老公仔應該錫老婆仔"這張王牌的..但我選擇唔用...

因為我壓根兒沒有諗過你會有咁對我的一日...

可是.....並不是所有事都係好似自己咁諗的...