2009-06-12 00:56:17MW0404

生日禮物

今日出完大陸好累a..

但係當回到澳門關時

聽到老公仔話早己經在台山等我

個人即刻精神晒~!

因為想見老公lo~!^^

 

之後去左唔知西灣定南灣湖度談心

不斷向老公展示我在地下商場所搜括返黎ge戰利品,

beside, 我仲有其他戰利品在老公身上

原來老公仔兩隻手臂都被我弄淤了..

對不起呢....因為我會繼續弄淤你^田^

 

之後我就開始講起佢生日ge事

問佢生日有咩習俗呀???

話佢聽今次呢份生日禮物好神秘ga!

"又要俾你知,但又唔俾你知晒!"^田^

唔話你知等你心思思~!hoho

 

記憶~係你我共同擁有的

這個blog~只要有人理佢,佢就唔會expired.

雖然這也不是實物

但卻是無價的...

這份禮物最需要的就是時間

如果沒有時間,就不能製造和留下我們的回憶

沒有我們的回憶,也就沒有這個blog...

這是我準備送給你的生日禮物!!!!

你等多個半月就睇到ga la!!!^田^