2004-06-09 01:01:40muta

vidoe present & 放暑假lu~

video ar...最後既功課...今日都返去交完la...yeah.."放暑假lu!!!!~"

video?~今日交成點ar..唔..我可以話我地0個組0個餅唔係最cheap0個餅.最正? 講得唔係最cheap0個餅, 當然就唔係最好0個d la..
今日一大早就返到去la, 好少可呢, 約左伯伯一齊返學又唔洗遲到, 我都覺得好神奇,不過佢都係遲左成三個字, 我同同學仔就一齊早到左一個字, 所以ar, 好似等左佢好耐囉, 佢黎到都係一d唔好意思都無, 唉~話晒今日都係我地year 1 最後一次一齊返學既日子ar, 佢太唔比面la. 算la..原諒佢la, 我都好大方既. 呵

返到去, 話就話1:15開始睇片, 不過等到差唔多點九先開球, 豬~咁早就返左黎, (我唔講粗口格, 我好乖格ma), 嘩~由1:15就一直坐到成5:20. 嘩~坐左成四個幾鐘, 睇左成四十幾套片, 真係豬格, 睇死人咩, 又唔係好好睇喎, 唔好睇都唔緊要ar, 仲要有0個d..咩, 縁份擋不住...之類la...超文藝ar, 文藝都算la, 平常的話睇下文藝片都無咩所謂, 因為話晒d男女主角都幾靚仔靚女ar, 不過佢地拍0個d就咩都無, d橋段仲超老土, 阿sir話拍得好0個d我又唔識所賞喎, 所以就lee四個鐘, 坐得真係x la..

嘩~差d唔記得講..如果唔係睇左同學仔你個留言的話, 我班0個個長毛, mr lai, 佢又係佢0個組個project後面加電子念佛機聲la..我最驚既野ar, 仲可怕過恐怖片d music ar...我最驚格la.. 第二驚係 it is posible 太空人廣告, 第三係家x媽媽唱既家x媽媽...oh..咁咪好多人知到我驚咩囉...oh..

之後去左清locker, 先發現locker 好多野a, d board多到可以link去賣ar, 阿jie又唔返學喎, 佢d野都唔知點好a, 所以就為有lock返個locker, 等佢自己link la, 鬼叫佢咁多野喎.

呵~好祈待tmr 阿...he...約左同學仔去行街街...呵..
不過要同伯伯一齊去睇戲先, 佢要我地zip時間....大過份la...