2004-06-07 21:24:09muta

三日行程~

做左成三日, 我地0個組個VIDEO總算叫做完la...做成點ar...一d都唔好囉...
當然唔係我做得唔好la...都係因為拍0個d人, 佢地又話自己ok格la.點知拍出黎就一d都唔ok la..起初佢地都話,d time code有d問題姐, 講到好似無咩野咁, 不過唉~當然就唔單止咁la..仲有d shot又唔match喎,(即係d光暗ar, 動作ar.)攪到我地超難cut, 不過我地0個組都算係最遲開工, 最快收工0個組la..一切既結果,就睇tmr 阿sir 0個反應la.

lee 三日好x ar..部電腦ham左, 又上唔到綱喎, 又icq唔到喎, 真係慘la. 所以唉,...上唔到綱都唔緊要ar, 最慘係唔可以打機ar ma.你都知la 試又考完la, d final又ko晒la.無機打真係有d慘. 不過話晒e+都有得上返la.就算la 哈哈~

lee幾日真係好tried ar..所以我唔寫咁多lu.
不過最後要寫一句, 我琴日買埋lu, 買d 咩ar..? 我買埋d nana la..係ar..一次過買左四期,不過only睇左一期咋, 本來就唔會咁心急要買晒既, 因為琴日本來only買第七期格咋, 不過行左成三間都買唔到喎, 所以就一次過買晒返屋企, 費時買唔到0個時又要行黎行去find la...呵~

不過考晒試la..好想同同學仔去掃下貨...hehe..
又想同下以前d fd...ar 大頭同阿yan 去玩喎...不過大頭又未放暑假....有排la...佢好似七月先放..阿yan都係ar...oh~