2004-06-01 22:11:14muta

2DA present 係今日ar~

今日係2da final project present既日子a...
一早起身就同同學仔講lee份功課la..佢0個組今日完完工...所以好趕ar...
同佢約埋一齊返學(不過lee牌都係一齊返)我都唔知點解會咁格...不過可以一齊返開有引掛...所以就是但la..
不過今日係mtr等左佢好耐...好耐成四個字ar...不過無咩所謂la...同佢fd ar ma..所以無計la..
(頎帶一提la..伯伯今日無返學ar..佢無xx la..話晒交final點可以唔返格..,
雖然我個組個組長都無返...佢話同女朋分左手喎.是但la..佢一向交功課0個日都唔返格la..我覺得我先至係組長黎格..呵)

返到去...勁驚囉...其他班d人真係聽阿sa講formal dressing in black 囉,佢地好似好pro咁,見到就真係有d驚la,我就無咁乖la..我only著左黑衫咋..著到送x咁,點present ar..

等左好耐ar..我地0個班係第三班pre,所以等左好耐,不過睇下人地班ar,講下人地ar.時間就過得好快la.
到左我地去轉個swf落學校格機度既時候,本來都無咩野格,不過好衰唔衰格野load唔到我隻碟ar.
不過都無咩事既..因為我有back up ar ma.(我隻back up係mini碟黎格)
一放落去佢就嘔返出黎喎,本來都無咩野..嘔左幾次佢總於唔嘔la.點知佢食左我隻碟ar.係成隻食左唔出返黎喎.
我都知用mini大獲格la,(bz佢個格機明明係橫機.佢又學人打宜放喎.so,食人唔嘔碟囉.
為有話比阿sa知la,佢一知就話”邊個類街坊ar~”唔通我話係我咩..我咪唔出聲囉.
and then ar.technition黎到..佢d救碟方式勁特別囉,係ling格機出黎左登右登.我隻小mini就出返黎la.好彩咋..唔係就大獲la

present完之後,點ar?d人咪係d預計既位度笑囉.反應都算ok la.
阿sa都有讚我地d shot.聽完佢咁講,我諗我地0個組都會幾高分下.不過勁唔抵la.要分埋d分比阿xx(上次講0個個,佢比我預期之中做左更少野,d人仲話佢d態度極唔好,so 都無計)

不過今日知道左0個好不幸既msm ar..阿sa話下年要由六班變四班ar..
唔知out人喎,係由廿人一班變三十人一班.
佢話一係就打散兩班.
一係就全部攪暈and跟成績分喎,,,我唔要ar.我唔要同同學仔分開ar..嗚~