2004-05-31 16:06:51muta

2da final project

趕功課既日子真係唔係好好過格咋..
我要趕功課?我自己都唔多信a..因為通常我都會係dealine之前幾日就做好功課格la..
今次要趕既主要原因, 都係d組員la..(不過我唔係組長)
份野分開左兩次交..明天就交final version la..我e+得閒到係度寫日記, 當然就巳經做好la..呵呵呵..

今次同我一組既有jet, netnet, ty 同yan.話就話分工合作咋..咪又有人係度辦晒唔識...
jet係串d..不過都ok 既..netnet就都有做野,不過佢話自己個monitor假左喎..所以我地做一個鐘既野佢要做兩個鐘喎..我個人認為就唔多信佢格la..因為個monitor壞左的話又點做野la..我諗lee個係common sense格...yan就唔知la..我無同佢講過野..(不過好似話佢部comp壞左喎..d野係netnet幫佢做過喎...都唔知係真定係..假, 佢三日唔埋兩日就話自己部機有事格la..ha)

無講過0個個就唔係話佢好好..係佢最馬煩姐..雖然我無同佢講過野, 因為唔想同佢講, 我係icq一見到佢就會invisible格la..不過佢又成日invis 喎..所以我為由都成日invis費是見到佢..why?同佢icq好慘格..佢打字又快.(都唔係一個問題)至衰佢就係同你係到讚黎讚去喎..講野又好鬼似作文.一d都唔口語..同佢玩又唔可以寫口語既字同講d有含意既說話..勁辛苦..
同佢一組就仲死得快d添..佢會不停咁問你.."唔識做ar..唔明 a..".你同講幾廿萬次佢都係咁..直至你幫佢做埋為止..所以就xxx la...今次佢仲衰..你問佢明唔明a..就話明..and then做錯又唔改喎..係度係咁話自己做左好耐r..好辛苦ar...之類..總之就唔改la...
本來佢做既野全部要由jet做晒..是但la.本來唔關我事格ma..不過本來由佢做既opening要由我做就真係咩la....算la..不過佢做得真係好行..正常人見到我咁講都會話.."佢唔識ar ma..算la."
對住其他人就可以算..不過佢就唔得la..我唔係針對佢..係因為佢平時自己一個人一組0個時就做d野做到冷正咁..不過同人一組就超求其..是鬼但..(今次仲要話係自己mouse壞左..所以先會咁喎...lee個借口就係假到無人有...算la..唔講佢la..因為jet都罵左佢囉..)

jet同佢講既野...(阿jet send比我格..不過我都睇唔明)
"喂!!!!! 你做d野有冇再求其d呀!!!!! 唔想做出聲!!!!!你出聲我地一定會即刻踢你走!!
你做既野我完全唔收!! 再做過!! 星期一之前你再倣唔好d野俾我, 你放心, 我會俾你做埋, 但你d分我都會俾你要埋!! 你最好24小時online, 有咩唔妥可以第一時間同你講, 唔係delay左唔好怪我"

我個人認為jet同佢講野好有禮貌&客氣la..不過我諗無咩人會同我有一樣既感覺..
因為佢同我講野既時候係好多助語詞(e.g. q,z,x之類), and一d都唔野我感受格..

不過我今次真係做好多野囉..60格storyboard我做左13格(好少?你以為la..)
我仲要做埋opening , closing
打晒所有字..
同埋sound..effect..
所有搵聲la..都係自己做...and 所有characters design都係由我付責..

唉~如果可以同熟人一組就好la..係馬唔係咁煩.

是但la...tmr返去交埋功課, 就得返個eng test 同video功課做咋~ ^-^