2004-05-29 20:23:39muta

m&m mouse~

yeah~
我好乖ar, 同上一次寫0個編相差24小時都無ar..我真係覺得自己好乖ar...

今日ar.當然係神早起身去教畫畫la, 不過我眼訓ar..真係唔多想去, 不過話晒都有人工收喎, 眼訓都要去la..人工有幾多ar.就唔好問la.總之就唔錯la..hehe..
之後就同mama去左ok...

係ar..ok ar..去做咩r? 換光學mouse 囉..我mama話我知格, (比大頭早少少話我知)話有m&m mouse 換喎..問我換唔換.我當然就走左去睇下隻mouse個樣正唔正la..無錯ar..唔靚仔我係唔會換格, 雖然佢係我likey既黃色m&m, 不過無理由咩買格ma..唔係咪好易破產..係咪~
去到見到0個樣之後..he he..好靚ar..我覺得..所以就buy左la..
點知返去一插黎用..就發現...發現..隻野好正ar..有紅色同藍色兩穜光..一齊格.隻野又好輕,好靚靚ar.
哥哥一見到就話好抵la...因為39.9咋..不過要加10蚊朱古力..唔.無法la..正ma.所以就buy多左一隻la.宜家紅色同黃色我都有la..黃色既我就用緊.he..he..不過有d唔想用佢..我緊佢d公仔會用用下無晒a.r >_<

去左黃金ar..去既原因當然就係因為哥哥叫我倍佢去la..宜我呢.我就為左去睇老返la.所以呢.好眼訓我都要去ar.
點知...嗚~嗚..一去到就發現d返返全部都無開門ar..佢地好唔比面ar..好失望ar.
不過都無計la..一場黎到就行下la..嘩~見到好多正野ar..
he..一個cd箱a. ...好靚ar.透明格..好有feel.有大中小三個size..大既可以放250隻.中既就120隻..細既就80隻..我想買0個中ar..用黎於我屋企d返返&正版..真係好抵..好似係48蚊..個中既..
and 第二樣野就係一個game..叫什麼英雄傳說之類la..88蚊有4cd &一本好厚既攻略都幾抵..係我第二穜likey to play既RPG game..係棋盤式0個穜..
第三樣呢.就係...小丸子既cd...40蚊..係金版黎格..
不過全部野都無買到..我宜家好後悔a...早知就買la..可能係無左同學仔係我身邊叫人買la 買la..ar..所以ar..係同你去行就好la...

之後返左荃灣..無理由行左成個下午.一樣野都唔買..咁唔比面格ma..所以就去左睇漫畫..重要係因為哥哥要買..本來佢話聽日出街先買格..佢話咁佢就唔洗比錢喎.."有我比ar ma.."過份..
所以我就同佢講..是但la..今日都我比la..所以我又買左nana la..呵...你無睇錯ar..又買左la..
可能我真係中左買野毒...不過中都無緊要..因為真係買得好滿足哦~