2012-11-08 22:04:59``bTSu糖

[原創*口語]我係米你朋友黎架.?你竟然唔信我.?ch.o8





ch.o8#

第二日...

學校

黑 : 鬼鬼!早晨呀(想坐低既時候

鬼 : 哇!你唔好痴埋黎哇姣婆(彈開左

黑 : 鬼鬼?你有冇事呀?

鬼 : 鬼鬼?邊個比你叫到甘親熱呀?彈開啦姣婆

黑 : 咩姣婆呀?你話兒呀?

鬼 : 你係米姣仔姣到上晒腦呀?兒係我好朋友囉!佢姣婆?你冇病呀?

黑 : 佢幾時做左你好朋友?

鬼 : 一直都係囉!係你唔知

黑 : 甘我呢??

鬼 : 我一直挽你炸姣西!你覺得我會同D姣婆做朋友咩?你都痴膠花

黑 : x純兒!你同佢講左D咩?

兒 : 冇呀!你係姣婆呢家成間學校都知!鬼鬼唔同你做朋友係好正常囉

鬼 : 乜我有同佢做過朋友咩?唔知囉!

黑 : x純兒!!你...

鬼 : 唔好再你啦.我聽到你把聲聽到好厭呀!兒兒我地走啦

黑 : ...

叮噹~

鬼 : 打鐘啦...走唔到...

兒 : 唉

老師 : 今日會調位

鬼 : 好耶!唔洗再同條姣西坐啦

老師 : 好啦...xxx同xxx坐
                x鬼鬼同返x小黑坐

鬼 : 老師!我強烈反對!我唔會同返條姣婆坐

藍 : 下?咩話?姣婆?

老師 : 甘...你想同邊個坐

鬼 : x純兒

老師 : 甘好啦...

鬼 : 好耶~

老師 : 甘x少藍同x小鬼坐

藍 : 哦...

魚 : 喂!鬼鬼 點解你會話黑係姣婆既?

鬼 : 呀哥呀...你唔鍾意左佢呀?

魚 : 緊係唔係啦.我想問下姐

鬼 : 佢呀...琴日同x少藍係街到情熱呀!講起都凍呀

魚 : x少藍?

鬼 : 係呀

魚 : ...

___