2013-08-21 16:34:34三十行動

世界級奇趣城市


文/高岸峰

  澳門呢個地方真係好搞鬼,千奇百趣嘅事日日發生。所以旅遊局宣傳口號係:「澳門就是與別不同」。回歸十年嘅的主題曲叫:「一個神奇的地方」。有幾與別不同?有幾神奇?等我帶大家睇下。

  一、澳門嘅行政法務司陳司長一做就係十幾年……政績就無啦,衰野就一大堆,喺公務員群體內更係人見人憎。墓地門事件以權謀私,全城鬧爆!你以為佢會落台?咪傻啦!雖然證據確鑿,但佢學謝檸檬出一招「頂包」,搵人食死貓,咩事都無~仲鬧?告你影響特別政府嘅形象架!咁都得?由中央政府委任嘅高官有咩唔得呀?

  千奇百趣,澳門嘅神奇高官好賴皮~~

  二、放工翻屋企睇電視,咦?有雪花嘅?唔通個電視機壞左?唔係喎,好多人屋企都睇唔到。咩事呢?原來電信局為左處理有線同公天問題,俾千幾萬有線,最後連免費嘅澳視體育同澳視高清都無得睇。有無搞錯!政府俾錢開嘅電視台澳門人都睇唔到?唔通盂蘭節近,開嚟俾先人睇嘅?局長話想睇可以自己裝魚骨天線,真係回到過去,魚骨萬歲!雖然呢兩個台喺群眾劇烈反對下有機會復播,但政府呢啲叫聽取民意,定欺善怕惡呢?

  千奇百趣,澳門嘅官台變雪花~

  三、今年係澳門立法會選舉年,精打細算嘅家庭主婦就最開心啦!點解?等我哋訪問下「哥師奶」你就知:「我最鐘意就係選舉年,屋企慳好多架。好似選之前兩個月開始就有大大小小嘅飯局,晚飯都唔洗煮。超市現金券、優惠券、家鄉禮品包一大堆,好過政府現金分享。日常用品好似杯、遮、筆、扇全部唔洗買,仲有十幾個款任我揀。選舉宣傳嗰陣,仲有人朝朝派餅俾我個仔食,早餐錢都唔駛俾,真係希望年年搞選舉。怕唔怕賄選俾人捉?未驚過!個個都係咁架啦!」

  千奇百趣,澳門嘅選舉慳家用大法~

  嘩!澳門真係蓮花寶地,人傑地靈。更奇更趣嘅事件嚟緊同大家一齊見證,打造世界級奇趣城市。有幾趣?請俾趣!

原載於《電報》第10期:http://issuu.com/mtu30action/docs/30news-10