2007-11-18 06:34:58Miss Hong

我殺~我殺~我~殺!殺!殺!

在國外流浪多年,又獨自在台中教書多年
獨居的日子裡造就我一看到any bugs or worms,
一律格殺勿論...

lady killer 少奶殺手
pain killer 疼痛殺手(止痛藥)
insect killer 殺蟲劑
electronic insect killer 電子殺蟲器
Spider Catcher--一種補捉蜘蛛等昆蟲的工具

a lady-killer 少奶殺手--其實是個古老的表達,指和很多女人有性關係的男人

定義
a man who has sexual relationships with a lot of women

例如
With his good looks and charm, he was often cast as the lady-killer in films.

killer instinct 殺手本性
the desire to act for your own advantage without caring whether it hurts other people 凡事對自己有利就好其他管他去死 ,不在乎傷害無辜


上一篇:白色的謊言

下一篇:對人比中指

2007-11-18 13:13:18

我喜歡殺手本性..記起來了0.0