2003-10-21 18:50:19阿宏

N/A

今日三堂physcis,點解?肥史"出塞"嘛~冇人代課,唯有子勇頂上~第一堂-測驗..起碼比人扣我四分~ but never mind~至少我知自己呢課有咩唔識~跟住兩堂就慘喇我...去到lab比左石兩個嬸嬸搶我野..搞到兩堂都係攬住d野上堂...真無奈~


好想快d到星期五,唔係因為school picnic(我地都係跟第班去之嘛,冇咩期望),係因為果日又可以見到Amada,加埋有測驗~到時可以試下KOten教果d好寸既grammar~星期六仲開心~又有得補習~英文+chem,見到KOten,又見到Chris Tse~好彩的話,仲可以見到教amaths個傻仔KSNg添~講開又講,上個sat補英文,等緊入課室既時候,見到我表弟,揸住本Kevin KO econ notes,話哂都係親戚,禮貌上都會打聲招呼既.."你補econ呀?",佢見到我,好似冇乜反應,淨係答咗一句"係呀",跟住企埋去排隊..當然我好奇怪咁諗:"點解佢好似唔認得我咁既?冇理由我認錯人吖..",諗深一層,其實我同呢個表弟唔係咁熟,同佢冇野講都正常吖..講心果句..我同呀媽果面d人總係好似有隔膜..去到呀婆度食飯..永遠我都係唔出聲..一黎冇野想講,二黎唔知同邊個傾得埋..開飯果陣就最開心架喇~個口用咗黎食野,冇野講,唔洗煩~d舅父舅母都好似察覺到我唔講野,試過問媽咪點解我唔出聲,好似成日唔開心咁...所以都係o係呀嘛果面開心d^^~