2003-07-29 11:12:38阿宏

三五知己既開心生日飯局

尋日真係好好好好好開心呀!~咁就大一歲喇~晚上同朋友仔們出咗去食飯飯,雖然係食呢個pizza hut,但係都好開心,成晚食飯大家都有講有笑,呢個開心既飯局o係一片歡笑聲中度過,去到最尾呢個飯局都算係幾低能,食完飯竟然玩十八廿二,連點樣開口埋單都諗一餐,笑死!食完飯去咗呢個冒險樂園,不過都冇乜點玩野。之後我地去咗牛頭角食糖水,依然有我地一貫既風格,一路食一路玩一路笑,乜都玩一輪,連江x瑩(又名麗麗)既電話鈴聲,丫力史都可以攞黎笑,唔知佢笑咩= =

講番今年既生日禮物,收到既雖然乜野名貴東西,但係o係禮物既背後,大家既心意可以話係比任何野都重要,今年收到既禮物如下:(順序o架)
1.june同丫力史送既衫衫一件~
2.呀謙既e-card同一句好有心思既生日快樂~
3.呀薛既一句生日快樂~
4.表弟既一張e-card~
5.小麟送既鞋仔匙扣一個~
6.ka送既刺繡一副~
7.朋友仔們寫滿祝福同心聲既memo紙一堆~
8.還有許多朋友,同學所講既每一句生日快樂~

當然o係呢度我都有d野想講啦~

j:講個秘密你知丫...我好開心呀~
雞:出年要加油呀!!有你地班咁好朋友,我又點會咁輕易忘記你地呀~
ka:“一日不見如隔三秋”!?唔好賴大A啦~我知係你講既~仲有,會聽你話既喇,唔撩女仔~得未?
june:乖啦~記住唔會有人唔聽你講野o架~開心d~

生日願望:
希望來年中五會考成功,不成功,便成仁~~我凄~
更重要的,希望朋友仔們都開開心心,有咩唔開心唔好收收埋埋呀~

最後,好多謝大家咁錫我~~唔知講咩黎多謝你地好T^T
唯有送番首歌黎多謝你地啦~

S.H.E.  魔力

I have you to be with Everything will be easy
曬的陽光 淋的雨滴 都值得回憶

I have you to be with 才懂心不夠近才怕距離
心電感應 絕不斷訊 會如影隨形

曾灰心以為 我來錯了世界 太多想法很另類 找不到人瞭解
當我說的感覺 牽動著你的臉 互動的淚 讓我們變得特別

你是我的魔力 想要勇敢就想你 一眨眼睛 把不如意 都變成流星
你是我的魔力 心情不好我就想你 刪除憂鬱 複製甜蜜 笑容不結冰

幸福是間電影院 沒有單人的座位 要肩並肩 才能看好戲上演

I Wanna Say Thank You! Thank You! Thank You!

雖然係生日,但係要記住,我永遠係15歲的~