2004-04-01 17:17:00阿宏

很灰...

呢三日返學校對卷…有點唔多高興…考得麻麻地…唯一覺得考得好既只有英文…不過衰在自己冇考oral….有d遺憾…

至於其他科…bio炒得都幾難睇….physics,maths,amaths,chem都一般…就係因為呢幾科考得麻麻地….搞到自己有d唔開心…可能係自己要求高…出黎既成績同自己既目標有d距離..好唔抵..明明有心去讀..但係攞番黎既係一個滿足唔到我既成績…尤其是physics…到底我差d咩呢?我夠膽講句..paper 1我全部都識做!!我承認時間係安排得唔好….心理因素??考得唔好有乜咁出奇?我跟本就冇科話特別叻….我冇話過自己physics”勁”…我都曾經強調過…讀physics…係因為我喜歡呢科…唔希望再有人叫我做”勁人”….

雖然成日都話”求學不是求分數”…但係考完呢個mock…令我更加深入了解到自己係幾咁一無是處….讀書呢家野似乎唔多歡迎我…幾咁努力讀….都係徒然…咁博命…到最後都係得個安慰獎…..

今次既失敗…到底係我執著?...抑或係鐵一般既事實?
前面好黑...睇唔到路...